10 Haziran 2012 Pazar

Fruktoz ve böbrek hastalıkları

Değerli dostlarım bu ara fruktoz, sakkarin, aspartam , glikoz şurubu ve diğer bilimum tatlandırıcılar hakkında araştırmalarımı surduruyorum...

Öncelikle bu maddelerin etkileri ve zararlarını sizlerle paylaşmak istiyorum... daha sonra sizler bu ürünlerin içeriğine baktığınızda gözlerinizle göreceksiniz en güvendiğimiz markaların ve üreticilerinin bizi nasıl adım adım yudum yudum zehirlediğini...

Lütfen bilinçli olalım ve çöevremizi de uyaralım...
****
Fruktoz ve böbrek hastalıkları
Özet
Fruktoz tüketimi; yüksek fruktozlu mısır şurubu ya da sukroz olacak şekilde günlük beslenmemizde özellikle son yıllarda artmıştır. Modern dünyada çocukluk ve gençlik döneminde mısır kaynaklı fruktozla yapılan yiyecek içecek tüketimi önemli bir yer almaktadır. Yüksek fruktozlu besinler özellikle fiziksel hareketsizlik ve tüketim fazlalığı ile birlikte, kronik hastalıkların (hipertansiyon, obesite, metabolik sendrom, böbrek hastalığı, taş) gelişiminde önemli bir rol oynayabilir. Bu yazıda fruktozdan zenginleştirilmiş işlenmiş gıdaların, böbrek hastalıkları ile ilişkisinden bahsedilmiştir...

(yazının devamını bu adresden okuyabilirsiniz: Fruktoz ve böbrek hastalıkları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder